WD Caviar problem

Autor: Norman <nospam_at_onet.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 20:19:39 MET DST

Mam dysk WD Caviar SE 80 GB Sata I .Problem polega na tym iz gdzy go podepne
do komputera zmienia sie data i godzina w trayu oraz w biosie, po chwili
wraca do normy i za moment przyspiesza o godzine. Zmieniałem taśmy do SATA,
formatowałem dysk usuwalem partycje (tworzyłem zarówno windowsowym kreatorem
jak i PQ Magic). SMART pokazuje, że dysk jest w porzadku.
Po wyjęciu go z komputera nie ma takich sytuacji wszystko jest ok. Dysk
wpinany na kilku płytach i robi to samo.
Co jest grane pierwszy raz sie z czyms takim spotykam.