Re: USB HUB - napiecie zasilające

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 18:47:50 MET DST

Był 19 sierpień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 18:39, wszystkim znany
*Raack* napisał(a):

> Jak cos sie swieci w takim prostym urzadzeniu to dobra wrozba... W
> gniezdzie USB sa cztery styki, dwa skrajne to zasilanie - jesli tam
> jest 5v to powinno byc dobrze.
> Zwarcie na zasilaniu USB z plyty glownej moze ja uszkodzic (choc
> teoretycznie sa bezpieczniki).

Ok. Postarm sie sprawdzic ale trochę boje sie ze moge zrobić przypadkowo
zwarcie bo podejście do tych stykow jest trochę klopotliwe. Moze lepiej sie
wstrzymać bo juz raz poszła mi płyta przy innej okazji i troche było z tym
kłopotu.

--
Pozdrawiam