Re: Monitor LCD 19"

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 18:43:52 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Abstrahując od tego, że uszkodzone subpiksele najczęściej
> *w ogóle* są słabo widoczne i nie przeszkadzają. Nie rozumiem,
> skąd ten straszliwy strach przed nimi.

Pewnie dlatego że nigdy nie widziałeś dużego, ładnego i czerwonego
"subpiksela" na samym środku matrycy ;-) Daaawno temu miałem coś takiego
w raczej zabytkowym panelu TN z dużą plamką - i naprawdę BARDZO rzucało
się to w oczy przy pracy w trybie tekstowym (czarny ekran). Choć w sumie
to do wszystkiego da się przyzwyczaić :-)

Pozdr.