Re: USB HUB - napiecie zasilające

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 18:31:40 MET DST

Był 19 sierpień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 18:25, wszystkim znany
*Raack* napisał(a):

> On 19 Sie, 18:09, xxxx <a...@wp.pl> wrote:
>>>
> Powinno byc 5v, ale czesto dolaczany jest zasilacz 6V. Zasilanie
> prawie zawsze musi byc. Kwestia ukladu, a nie sposobu korzystania.
>

> Tak (moze byc i inny hub).

Dzieki. Już coś wiem. Brakuje mi trochę kabli. Podłaczyłem tymi, które mam
i zaswieicła sie jedna z diód. Nie wiem czy mówi o zasilaniu. Jesli tak to
czy potrzebny jest to zasilanie czy też potzrebne jest wtedy gdy układ jest
rozbudowywany. Sory ale brak mi kabli na połaczenie tego huba z urzdzeniem
usb aby sprawdzić a jestem ciekawy.

--
Pozdrawiam