Re: Ile stopni ?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 17:11:17 MET DST

On 19 Sie, 16:57, "netman" <m...@-PRECZSPAMERSE-jic.pl> wrote:
> a jaki test pusciles? puszcze go u siebie i ci powiem
Taki jak wyzej, 3dmark2001, ustawienia default.
Jak zmierzyc temp. karty???

> czyli domontowac wentylator i bedzie ok?
Z tego wynika. Ja mialem otwor z przodu w chassis obudowy, teraz
przykrecilem stary wiatraczek i puscilem na polgwizdka - powietrze
plynie wolniutko az pod karte (niestety karty Gigabyte'a maja
idiotycznie radiatory do dolu, nie wiadomo dlaczego...:-/
J.