"Invalid partition table" problem przy próbie instalacji windows xp po linuxie

Autor: Hopbit <djhopbit_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 15:23:53 MET DST

Witam,

Początkowo miałęm tzw. "common" problem typu "instalacja windows po
linuxie". Miałem 2 dyski, na jednym stał linuch (suse) na drugim winda
xp, po padzie jednego z dysków zechciałem powrócić po prostu do xp'ka
(nie korzystam już praktycznie z domowego pc'ta, więc windows bo
rodzinka tylko takowy system umie obsługiwać ;) . Po "zwykłej
instalacji" miałem problem "invalid boot device" więc się zgooglałem i
zacząłem kombinować doprowadzając do wspomnianego w temacie
komunikatu. Mam pytanie: czy jest to sytuacja beznadziejna ,
wymagająca kupna nowego dysku, czy może jest jakiś sposób jeszcze na
odratowanie dysku i poprawną instalację windowsa, jeśli tak to how to?
Będę wdzięczny za łopatologiczną intrukcję lub link gdzie można
znaleźć rozwiązanie mojego problemu.

pozdrawiam,
Hopbit.