Re: Monitor LCD 19"

Autor: Maniu <maxim_at_usuntocozamalpa.icpnet.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 15:20:16 MET DST

> Dzięki. Nie wiem tylko, czy nie wkurzałoby mnie to smużenie? Lubię
> pograć sobie w gry FPP, w Need For Speed Underground i podobne
> dynamiczne gry i chciałbym aby nie było smużenia.

Jakie TO smuzenie? :) Smuzenia sie dzis praktycznie nie zauwaza, to nie sa
monitory LCD takie jak 5 lat temu :)
Ja zadnej negatywnej roznicy tez osobiscie nie poczulem przy przesiadce na
tego Benq z banki 15calowej.
Miales przeczytac watki, to sam zobaczysz, ze mozna normalnie grac.

> I jeszcze jedno
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_131&products_id=7687
> Wyselekcjonowane monitory na ktore udzielana jest 14-dniowa gwarancja
> na pojawienie sie martwych pixeli lub sub-pixeli. W przypadku
> pojawienia się przynajmniej jednego, monitor wymieniany jest w tym
> okresie na nowy egzemplarz.
> Czyli po 14 dniach jak pojawią się martwe pixele lub sub-pixele to nie
> mam prawa wymiany. Kiepsko.

Nie kiepsko, bo to normalne dla kazdego praktycznie monitora (chyba ze
producent daje inna gwarancje, ale rzadko to wystepuje w typowych LCD).
Najczesciej jak w ciagu tych 14dni nie wyskoczy zaden badpixel, to pozniej
sa juz male szanse na pojawienie sie takiego.

--
pozdr
Maniu