Re: Asus P4P800-VM system halted

Autor: wowa <wowa3_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 13:59:30 MET DST

Użytkownik "Stefana G." <stefangnielubispamu@eu.org> napisał w wiadomości
news:fa74kj$ehu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie da sie wejsc do BIOS'u Klawiatura na PS/2 sprawna, naciskam DEL
> jedynie wyswietla sie komunikat Entering Setup... i zwis
>
> BIOS najnowszy 1018, wgrany przez alt + f2 z dyskietki

Kilka komputerów naprawiłem robiąc reset biosu :) U Ciebie problemem może
być niewłaściwy sposób wgrania biosu. Rób tak jak starożytni przykazali,
dyskietka startowa z dosem itd... A w tej chwili to trzeba wyrwać kość i
zaprogramować w zewnętrznym programatorze.
Wojtek
który miał to samo na innej płycie Asusa :)

--
Żywiec - prawie jak piwo!