Re: głośniki z mikrofonem

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 10:26:37 MET DST

Sat, 18 Aug 2007 19:48:39 +0200, na pl.comp.pecet, DooMiniK napisał(a):

> Marek zapodał(-a):
>
> ... a najlepiej, gdyby sam mikrofon był w samym środku głośnika.
W sumie to głośnik jest mikrofonem. Czyli jest wykonalne ;) Jakby się uparł
to jeden głośnik może robić za mikrofon (pomijam czułość takiego
"mikrofonu") a drugi za głośnik ;)
> Chyba rozumiesz, że to mało wykonalne technicznie?

Mie zawsze głośniki i mikrofon są w tym samym torze akustycznym. Czasem
działa tylko mikrofon, czasem tylko głośniki. Wszystkie inne uwagi z wątku
oczywiście podzielam. Złośliwości z kolei są OT ;).

--
Marek