wasze opinie

Autor: test <test_at_test.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 02:44:24 MET DST

Mam net w tepsie i przy nim zostane lub przejde do neti. Z powodu zakupu
laptopa zastanawiam sie nad trzema routerami (w podobnych cenach)

Linksys ADSL WAG200G
D-Link DSL-G624T
Cerberus ADSL2 Wi-Fi Plus P 6331-6

Najwazniejsze dla mnie sa (w kolejnosci):
-zasieg wifi (sciany, sufity)
-stabilnosc pracy (np. brak koniecznosci ciaglego resetowania)
-cicha praca
-mozliwosc dobrego zabezpieczenia sieci (obsługiwane protokoly i mozliwosc
konfiguracji)
-niski pobor pradu
-dlugosc gwarancji

Co sadzicie o wyborze w tym przedziale cenowym. Który router polecacie.
Szczególnie zalezy mi na opini uzytkownikow i osob pracujacych po
serwisach.
Pozdrawiam Bogdan