[NTG] Jakim programem CD DTS do CD AUDIO

Autor: Komuch <niema_at_adresu.chuj>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 17:58:31 MET DST

Pytałem już na kilku grupach ale nie uzyskałem odpowiedzi
Tutaj piszą mądrzy ludzie więc może ktoś będzie wiedział

Chciałbym sobie przekonwerować płytę CD-DTS do wavów stereo aby wypalić
sobie z tego zwykłe CD Audio

Przegrałem CD DTS za pomocą programu EAC do pojedynczych wavów ale te wavy
nadal są zakodowane jako dts.

Jakim programem przekonwertować do zwykłów wavów (16bit 44.4 Khz)
Tylko błagam o jakiś w miarę prosty program

Przepraszam za ntg

DArek