Re: Co mam w obudowie?

Autor: dogfish <email_at_nmsi.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 21:38:20 MET DST

Beer wrote:
> Witam
>
> Jakim softem sprawdzę dokładnie (a moze soft nie jest wymagany i sam
> Windows pokaże?) jaką płytę główną zawiera moja obudowa? :)
>
> Pytam serio. Pudła powyrzucane, pamięci do takich pierdół nie mam.
> Kupiłem kiedyś jakieś "bebechy", złożyłem i OK - wszystko hula. A teraz
> chciałbym kupić nowszy dysk, może dokupić RAMu i warto wiedzieć, co
> przyjmie moja płyta.
> Tak więc potrzebuję softu, który wyświetli info o "możliwościach" płyty
> głównej, tzn. jakie sloty pamięci ma (jaki RAM mogę kupić) i czy
> obsługuje SATA i SATA2.
> [...]

Czesc informacji jest zawarta w :
Start/All Programs/.../System Information
Pewne lecz nie wszystkie informacje otrzymasz w "EVEREST".
Plyta glowna, processor, pamieci i ich taktowanie mozesz odczytac w
programie: "CPUZ" - darmowy bez ograniczen.
Starsze versje tego programu maja pewne trudnosci z prcessorami C2D.
Oraz oczywiscie fabryczna instrukcja obslugi (User's Manual); zagubiles?
- zawsze mozesz dnl. ponownie ze strony producenta znajac model plyty
lub innych devices listowanych w powyzszych programach.
Troche notatek lub "Copy/paste/print".
Teraz powinienes wiedziec wszystko o swojej maszynie.