Re: (brak tematu)

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 20:28:56 MET DST

Użytkownik "spdk" <mike.pawlik@youregonnadiesoon.com> napisał w wiadomości
news:46c5ccdd$0$585$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ciezko, w sensie, ze to jest magia nie do opisania, czy ciezko w sensie,
> ze te 80zl trzeba przekazac Tobie, by komputer byl cichy? :-)
>
> Po prostu napisz co robisz i jakimi elementami.

Hehe cieżko w sensie takim iż temat ten z pewnością czyta sporo osób, które
wolą wydać po kilkaset zł na cichy zasilacz. Takie osoby z pewnością będą
namawiały do wydania nie małych pieniążków aby zapewnić sobie "fabryczną"
ciszę gdy to samo można zrobić inwestując w kilka wiatraczków i nieco je
modyfikując.