Re: Acer Travelmate - po wyjęciu i włożeniu RAMu nie startuje

Autor: kyusse <sinner-wytnijto-_at_toya.net.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 20:26:46 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Czy robiłeś to przy odłączonym zasilaczu *i* wyjętej baterii?

Bateria została, tylko zasilanie odłączyłem. W instrukcji laptopa jest
opisana procedura wymieniania ramu - i są zdjęcia z założoną baterią -
dopiero teraz doczytałem , że o wyjęciu baterii piszą trochę wyżej,
chociaż zdjęcia mówią coś innego. :/
No w każdym razie - co poszło, da się coś z tym zrobić ? Ew. w miare
tanio w serwisie?

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam