Brak dysku ATA

Autor: malware <gizmo_at_onet.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 17:33:17 MET DST

Witam .
Podejrzewam , że nie będzie to może pierwsze pytanie z takiego typu - ale
przeszukując grupę nie mogłem znaleźść mojego przypadku .
A więc krótko :
 Płyta Asus P5WDH Deluxe i trzy dyski 2xSATA 200giga - WDC i jeden dysk ATA
też 200giga i WDC .

Kombinowałem z różnymi konfiguracjami zworek - przestawiałem bootowanie
itp. - zresetowałem bios do ustawień defaultowych i nic nie widzi cały czas
dysku ATA .
Miał jakiś przebłysk , że widział (w biosie) ale zaraz po restarcie już go
nie widział ?

Co zrobić aby było widać ten dysk ATA

Pozdrawiam

malware