Re: gdzie kupic?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 16:39:21 MET DST

Użytkownik "Bartłomiej Kowal" <bartukas@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.tw5oldgxri6htl@asus.chello.pl...
> Niby nic trudnego:
>
> Do biura mam kupić 2 kompy: 1 desktop, 1 laptop. Na każdy mam po ok. 4000
> PLN brutto. Na każdym musi być Windows XP + MS Office (1 Small Business,
> drugi może być Basic). Desktopa chcę 2-rdzeniowego, z monitorem LCD 19'',
> w miarę cichego. Nic nadzwyczajnego. Lapka chcę firmowego (Asus, FSC, HP,
> Lenovo, Toshiba) i z baterią na 4-5 godzin (czyli procesor nie-Celeron). I
> tu się zaczynają schody.
>
> Wysłałem zapytanie do 12 firm. Na razie tylko Dell Polska stara się coś
> [...]

Witam,
Faktycznie za te pieniądze to raczej ciężko. Skupię się na laptopie gdyż
desktop to nie problem.

Fujitsu-Siemens AMILO PRO V3525 - Core duo T2250, 512MB Ram, dysk 80GB,
matryca 15,4 cala matowa, bateria 4400mAh czyli te 3, max 4 h powinien
wytrzymać przy tych podzespołach, system Linux :).W zasadzie jest to jedyny
nowy notebook w tym przedziale cenowym, który tyle wytrzyma.Cena około
3200zł.

Co do desktopa to tak jak pisałem, żlożyć idzie bez problemu nawet za 3k.