Re: gdzie kupic?

Autor: <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 11:35:42 MET DST

On 17 Sie, 10:23, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> Hm, rozumiem, jakbyś kupował 50 komputerów. Wtedy firmom by
> zależało. Przy 2 sztukach raczej sam musisz oglądać ofertę
> w serwisach WWW i w sklepach internetowych, bo nikt się
> Twoim zakupem nie zainteresuje.

Niby tak, ale jesteśmy przedstawicielstwem instytucji publicznej (czy
jak to się po polsku nazywa) i księgowa musi mieć 3 *oferty*. Wiesz, w
niektórych urzędach to na ołówki muszą przetarg rozpisywać ;->

> Z XP będzie problem. Microsoft odcina dostawy XP dla produ-
> centów komputerów i w zasadzie nowe dostawy komputerów do
> sklepów mają tylko Vistę.

I tego nie rozumiem, ale w końcu jestem filologiem, a nie
marketingowcem.
Może w MS mają na tyle dużo deweloperów, że ci są w stanie
"przelobbować" wprowadzanie na rynek nowego systemu zamiast rozwoju i
sprzedaży starego, lubianego i sprawdzonego? A może to wynik zmowy MS
z producentami sprzętu? ;->>>

> Poniżej 4000 zł jest niestety masówka dla przeciętnego
> Kowalskiego, czyli najczęściej Vista, błyszcząca panorama,
> duże kolorowe diody i tym podobne.

Taaak. Dlatego od jakiegoś czasu robię podchody do Linuksa, bo nie
lubię, jak ktoś mi wciska za niską cenę wodotryski, które nie
działają, bo przecież wydałem na nie za mało pieniędzy. Jeśli mi coś
nie działa pod Ubuntu, to przynajmniej się nie denerwuję, że wydałem
na coś pieniądze. Ale niestety, MS Windows jest czasami niezbędne
(skaner, licencja na czcionki windowsowe czy IE).

Dzięki za pociechę.

Bartek