Re: Samsung

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 11:05:21 MET DST

On 17 Sie, 10:42, "Mich@l" <kzvfvbk.hfh...@tnmrgn.cy> wrote:

> Ty sam nie masz poj cia co to jest jako . Produkt dobrej jako ci to nie
> produkt absolutnie doskona y, ale taki który spe nia normy i specyfikacje.
>
> --
> To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
> Micha "Willy" Olszewski
> GG: 2903798 / ICQ: 199507526http://www.olszewski.net.pl

Jezeli chcesz powiedziec, ze norma w rozumieniu SAMSUNGA jest to, ze
dopuszcza sie sprzedawanie klientowi sprzetu z wada w postaci
wypalonych pixeli (odroznijmy tutaj fakt, ze pojawiaja sie jakies po
jakims czasie uzytkowania) to ja pierwdziele ta cala firme. Dla mnie
to wciskanie ludziom shitu. Jak SAMSUNG nie potrafi produkowac LCDków
to niech tego nie robi. Dodam tutaj tylko, ze nie mam nic przeciwko
zarysowaniu na obudowie - boli mnie to, ze wada jest w podstawowym
elemencie tego urzadzenia. Dla mnie sprzedawanie LCDkow z wypalonymi
pixelami to jak sprzedaz odkurzaczy z wada silnika ... jak bedzie
dzialac to super, a jak nie to niech sie klient martwi!

Jak SAMSUNG nie ma pojecia jak produkowac LCDki to niech sie za to nie
bierze.

ps. a tak na marginesie -> masz jakies wypalone pixele na monitorze ?

pozdrawiam
Gorgo

pozdrawiam
Gorgo