Re: CPU, zasilacz - BEZ WENTYLATORÓW!!

Autor: Seryozha <Seryozha_at_off.onet.eu>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:05:21 MET DST

Andrea wrote:

> Zależy od procesora, radiatora i ogólnie od przewiewu w obudowie. Przy
> kompletnym braku przewiewu.... cóż, raczej nie.

 a jakby tak obudowa była cały czas zdjęta?

 hmm... zresztą są takie cooler'y w których wiatrak jest z termistorem i
kręci się stosownie do temperatury... jakby tak obniżyć częstotliwość do
połowy do może wogóle by nie ruszył?

> Kupić taki? Jest z czego wybierać, choć swoje kosztują.

 a może wystarczy jakaś drobna przeróbka?
 np. rozkręcić, wyjąć wiatrak, dołożyć i nie żałować blalchy do
radiatorów..?

--
Seryozha