Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:33:46 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>
> Bosz.

Czego wzdychasz? Zawierasz umowę na wynajęcie terenu. W umowie zawierasz
zgodę na stację. OK, możesz, jak plan zagospodarowania dopuszcza tam
stację będzie stacja. Jak plan NIE dopuszcza, twoja zgoda jest diabła
warta. Jak zawierasz w umowie wynajęcia terenu _zgodę_ (podkreślam,
zgodę, a nie warunek, że MUSI być tam stacja) na zbudowanie stacji (BEZ
zastrzeżenia, że druga strona nie może zbudować tam czego innego), druga
strona sobie wymyśla tam hotel i plan zagospodarowania dopuszcza tam
tenże hotel, to właściwie nie masz podstaw do protestów.

Oczywiście przypadek jest hipotetyczny. Większość umów reguluje takie
sprawy dokładnie i nie ma mowy o zbudowaniu czegoś innego niż umowa
przewiduje. Ale to już trochę inna kwestia.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is