Re: jak zmienić źródła rss w windows vista

Autor: Kristopultos <nospam_at_nospam.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 23:13:07 MET DST

Użytkownik <s0lidny@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1187279236.845388.119100@r34g2000hsd.googlegroups.com...
Witajcie,

Od niedawna jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem tego systemu. W prawym
rogu są gadżety, a tam informacje RSS. Niby fajne, ale po co mi newsy
z NBC, albo z USA. Czy nie wiecie, jak mogę dodać polskie serwisy
informacyjne, by zamiast tych nieprzydatnych informacji po angielsku
(nie żebym się nie orientował :) wyświetlić njusy o Lepperach i innych
bawołach? :)

Pewnie, ze mozna podczepic polskie. Ja zrobilem to tak:
- pod IE wszedlem na gazeta.pl, tam zasubskrybowalem kanal rss o
wiadomosciach,
- kanal ten pojawia sie wtedy w opcjach gadzetu odpowiedzialnego za
wyswietlanie newsow,
- czynnosc mozna powtorzyc dla innych kanalow rss :-)

Pozdrowienia,
    Krzysiek