Re: Problem z dyskiem 250 gb

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 19:44:23 MET DST

Użytkownik <saviorek@gmail.com> napisał w wiadomości

Witam
Mam taki problem z dyskiem
W biosie dysk mi widzi ze to 250 ale nie pokazuje danych tego dysku.
Podczas instalacji win xp sp2 gdy ma wyskczyć certuyfikat wyskakuje ze
brak jest dysku.
Próbowałem na drugim dysku ale i niby instalacja poszła ale dysk tak
muli ze szok
Instaluje sie chyba ze 2 godziny na procku 2,4 i 512 ramu
Co moze byc nie tak ??

Hmmmm to wcale nie musi byc uszkodzenie dysku, a po prostu zle obslugiwanie
przez kontroler. bardziej mi to nawet wyglada na dysk SATA... ale skoro to
PATA, to sprobuj zalozyc zworke na dysku-czasem niektore kontrolery fiksuja
przy duzych dyskach i dlatego mula wolno, ale jak sie juz system
zainstaluje, wowczas chodzi to w miare poprawnie-jak mowie-zajzyj na dysk i
zobacz co tak pisze. Moze wystarczy zalozyc zworke i dysk ruszy jak rakieta.
Ew. zobacz. czy cos w BIOS nie masz skopane-czasem jakies ustawienia w BIOS
tez potrafia zamulic kompa, pomimo extra szybkich podzespolow

--
Pozdrawiam,
M.K.