Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 15:22:07 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea

>Wynika taki zakaz z logiki i prawo autorskie jako takie nie ma tu nic do
>rzeczy.

Nie.
Załóżmy, że wynajmuję Ci działkę. Załóżmy, że mamy prawo mówiące, że
muszę się zgodzić, jeśli chcesz na tejże działce postawić stację
benzynową.
Punkt umowy "właściciel zgadza się na wybudowanie na działce stacji
benzynowej" nie mówi nic o tym, czy możesz na tejże wybudować hotel.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ "Dizajnem"  moge  się  kierować przy wyborze
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. telewizora czy żony.  (Artur 'Zmechu' Proko-