Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 14:14:53 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea

>Tylko potwierdzasz to co napisałem - ponieważ wprost z tekstu licencji
>wynika że nie mogę użyć programu na czymś innym niż nokia.

Nie. W tekście masz "firma whatever udziela licencjobiorcy pozwolenia na
użytkowanie oprogramowania na telefonie Nokia". Nie ma nigdzie napisane,
że tylko Nokia.

>Natomiast jeśli napiszesz w tekście licencji że mam prawo używać na
>jednym i tylko jednym telefonie nokia, to nie zabraniasz mi przenieść
>programu na inny, pod warunkiem, że usunę program z poprzedniego.

Oczywiście.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Jeśli to był najlepszy film SF, to Emmanuel-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / le była najlepszym filmem  obyczajowym(Jacek