Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:05:48 MET DST

Po 1 dziękuję za polemike!

> A bierzesz pod uwagę, że *mając* wszystko pod ręką możesz
> też wszystko *stracić*? Kradzież, upuszczenie na ziemię,
> jakieś inne wypadki losowe typu zalanie czymś, zmoknięcie,
> i tak dalej.

Zalac mozna, to sie wymini np klawiature;-) rownie dobrze moze sie spalic
dysk w deskopie... odnosze wrazenie ze zaczynamy "panikowac" ;-)Tak jakby
dyski sie nie palily itd;] Rownie dobrze moze mi sie ktos wkrasc do firmy i
firma ochroniarska niezdazy;-) i Co?? i tutaj wygrywa laptop bo mialbym go z
danymi w domu:D hehe ale to juz sa bajki znajde 100 powodow za i znajde tyle
samo przeciw... zgodzisz sie chyba ze mna??

> To zależy jak daleko masz do firmy. Kwadrans spacerkiem?
> Nie widzę powodu, by takie cuda robić. Godzina samochodem?
> A, to zupełnie inna sprawa.

20 samochodem w niedziele gdzie ma ma korku;-)
Poza tym to byl przyklad....
Inny:
Dzwoni klient i mowi ze chce logo w wektorach bo musi na wieczor oddac
zrodla do druku a stracil plik... i co? Odmawiajac trace wiele, natomiast
spelniajac prosbe zyskuje wiele;-)
Mosie sytuacji takich nawymieniac moglbym wiele.....

Tak samo synchornizacja emaili.... Jakas awaria www, konieczny support
niedzielny? I co? bez hasel, bez wszystkiego? tragedia...
No chyba ze bym mial dysk i wymienial miedzy deskopami.... z tym ze czy to
takie 100% oki jest nie wiem.... po1 juz soft o ktorym bylo wiele po2 wiele
roznych pierdolek (ale jednak moze ich byc sporo) -
Jak widac poki co sklaniam sie do laptopa.... (caly czas z duzymi
watpliwosciami)

z poważaniem
Łukasz