Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 11:35:21 MET DST

> Podstawowe pytanie jest takie, czy *bezwzględnie* musisz
> mieć możliwość pracy w obu miejscach, czy jest to po prostu
> trochę wygodniejsze.

Jako grafik, właściciel fimry, złota rączka musze mieć dane pod ręką,
Wszystkie dane.
Jest to po 1 troche wygodniejsze po2 konieczne.
Np moze sie zdarzyc ze musze wystawic fakture w niedziele i co? Nie mam jak
bo soft zostal w firmie? (no chyba ze z tym dyskiem co nektorzy proponuja
bym wszedzie latal). Ogolnie takich sytuacji wymienilbym od reki z 20 a
jakby pomyslec to i z 50 by sie znalazlo.
Dlatego na Twoje pytanie odpowiem nie tyle ze wygodniejsze, co niezbedne,
musze miec wszystko w 1 miejscu.

Odbiegajac moze lekko od tematu,
Co synchronizacji danych laptop-deskop uzywacie jakis programow czy
"recznie" przezucacie pliki??

z poważaniem
Łukasz