Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 01:33:20 MET DST

 nastukał(a):

> Kupuje niebawem laptopa (della), który bedzie chodzil 8-14h na dobe
> (prawdopodobnie z ajakas 30minutowa przerwa;-) ).
> Laptop bedzie podpinany i w biurze i w domu pod stacje dokujaca i
> monitory.
> I tu pytanie, slyszalem ze przy duzej pojemnosci ramu laptop sie
> "poci" .
> 1 uwage - baterie wykreslamy, nie bede go duzo uzywal w podruzy wiec
> nie
> przeszkadza mi ze bateria bedzie sie szybciej wyczerpywala,
> chodzi raczej o sytuacje w ktorej laptop sie nagrzewa/przegrzewa i
> [...]

Dell XPS z fabrycznie zainstalowanymi 4GB RAM'u ma dostępne z poziomu XPPRO
3.25GB RAM. Nic się nie przegrzewa póki co. Programy graficzne raczej nie
obsłużą więcej jak 2GB, ale ten dodatkowy RAM przyda się na buforowanie
odczytu/zapisu, inne aplikacje chodzące non-stop w tle...

Przy słabszej grafice (XPS ma X1800) pewnie wykryje Ci 3.5GB RAM.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...