Re: Parametry kart sieciowych bezprzewodowych

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 22:27:02 MET DST

On 15 Sie, 21:09, camel <micha...@op.pl> wrote:
> Czesc.
> Na co zwrocic nalezy szczegolna uwage przy zakupie bezprzewodowych kart
> WLANowych do notebooka na zlacze PCMCIA?
> Dlaczego sa takie rozbieznosci w cenach: raz karta kosztuje 70 zl, raz,
> inny model 200 zl?
> Z gory dziekuje za podpowiedz.
Ja tez mialem ten dylemat, nie zwracalem uwagi na producenta. Nie
mialem WiFi za 1000 zl, wiec kierowalem sie:
1 - najnizsza cena (no wlasnie np. 50-70 zl)
2 - mozliwie najlepszym szyfrowaniem (WPA). WPA2 to juz dla
koropracji :)
3 - mozliwie najwyzsza temp. pracy, choc moze byc tak, ze wszystkie
maja jednakowa...
4 - zeby laczyla sie z siecia samodzielnie podczas ladowania windowsa
(jak np. spotkalem taka z oknem dialogowym, ale na szczescie sie z tym
uporalem)
J.