Re: PDA - kilka pytań.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 21:19:25 MET DST

** Sqeeb <sqeeb@no.spam> wrote:

> Ale fajnie, czyli PDA to nie PC? :>

W znaczeniu personal computer to PDA jest nim z pewnością, ale pecet to ma
nieco inne znaczenie - generalnie komputer klasy PC to jest po prostu komputer
klasy (Intel) PC - to jest określenie same w sobie, jak go nie rozumiesz to aż
przykro. Natomiast pecet to do bólu wiadomo, że nie chodzi o PDA tylko o
blaszaną skrzynkę z procesorem *86 w środku i ew. o laptopa.

> A tak poza tym to miłoby było gdybyś mi wskazał alternatywną.

Nie ma sensu wskazywać, jest to do bólu oczywiste.

> Tak, szukałem, nie ma.

To jesteś ślepy. Są zarówno dla palm jak i pocketpc.

> Mimo wszystko pozdrawiam,

A takich burackich tekstów to możesz sobie darować.