Re: mac karty sieciowej w windowsie98

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 20:25:07 MET DST

Użytkownik "piotrek" <piotr@piotr.priotr.piotr> napisał w wiadomości
news:f9us6t$q2l$1@node1.news.atman.pl...
> Witam
> Potrzebuje jakis program pod win98 ktory mi zobaczy jaki mam mac karty
> sieciowej.Bo wpisuje komende ipconfig /all i caly ekran zjezdza na dol i
> nie moge zobaczyc/
> z gory dzieki

Otwórz okienko dosowe (i zmaksymalizuj), odpal Norton Commander'a, przełącz
z menu na tryb EGA (50 linii), wyjdź z Nortona i wtedy daj ipconfig*

---
*Pomysł z cyklu tych ":)", ale czasem go używałem przy podobnych problemach
(choć oczywiście napewno są inne metody na zmianę trybu tekstowego  w
okienku dosowym)