Uszkodzony LCD

Autor: sylen <kon25_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 20:13:19 MET DST

Witam.
Mam pytanie dotyczące monitora LCD. Pewnego dnia po włączeniu komputera
monitor włączył się na 3-4 sek i zgasł. Po wyłączeniu i włączeniu przycisku
ON/OFF startował, ale za chwilę wyłączał się znowu. Po chwili jednak "wracał
do normalności". Na początku gasło tylko podświetlanie matrycy, ale teraz
włącza się na 2 sek i całkowicie się wyłącza, gaśnie lampka zasilania i tak
w kółko. Co może być tego przyczyną. Rozkręciłem drania i zobaczyłem 2
spuchnięte kondensatory. Jeżeli byłbym pewien, że to winta tylko i wyłącznie
tych kondensatorów, to wyminiłbym je sam, ale jeśli to coś więcej, np
inwerter, albo jeszcze coś innego to nie wiem czy dałbym rady. Gdzie szukać
przyczyny? Gdzie mogę znaleźć pomoc na ten temat i ewentualnie gdzie mógłbym
dać go do naprawy, żeby ze mnie nie zdarli grubej kasy?

Pozdrawiam
sylen