Re: dzisiejsze karty graficze - posiadaja pamiec?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 16:19:20 MET DST

"Janeo" <janeo100@gmail.com> wrote in message news:1187186916.747874.180360@57g2000hsv.googlegroups.com...
> Zapomnialem dodac, ze taka jednostka niestety czesto
> uwaza sie tez za ogol. No wlasnie dlatego, ze jest tepa :)

Wiesz co, Jasiu, takim tonem nie zachecisz ludzi
do wgryzania sie o co Ci wlasciwie chodzi...

Poza tym - tlumaczymy Ci tu, ze karta graficzna
nie jest urzadzeniem samodzielnym, nie da sie
jej uzywac poza srodowiskiem peceta, a wiec
przechowywanie danych konfiguracyjnych na
samej karcie w jakiejs nieulotnej pamieci flash
byloby po pierwsze niepotrzebne, bo przeciez
moze ja zakonfigurowac driver przy kazdym
starcie peceta czytajac ustawienia z Registry
a po drugie byloby strata kasy, bo pamiec flash
kosztuje calkiem sporo i dostepna jest w calkiem
duzych kawalkach (typu 8 megabajt).

A wiec sugerujac sie jakas plotka wyssana przez
kogos z palca zadajesz pytanie, ludzie Ci mowia
ze tego nie ma, a Ty sie obrazasz na odpowiedzi
i zaczynasz ludziom ublizac od kretynow...

Moze wez Ty sie dziecko przenies na inna
piaskownice, co? Takie pyskowanie to sobie
mozesz do swojej mamusi czy tatusia odgrywac.
Nie tutaj...