Re: Zasilacz...

Autor: Grzegorz Z. <blogfiles_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 13:41:48 MET DST

Dnia Wed, 15 Aug 2007 10:44:45 +0200, Brovar napisał(a):

> Witam!
>
> Jak już gdzieś wcześniej wspominałem, szukam zasilacza do zetawu:
>
> C2D e4300, 2GB DDR800, 8800GTS, 2xHDD, DVDRW
>
> Bawię się w OC, więc 400W Modecoma ledwo sobie radzi. Co możecie
> doradzić do 300zł, takiego, żeby miało większe możliwości zasilenia
> linii 12V (mój MC400 ma łącznie 32A)? Jak na razie zdecydowałem się na
> Pentagram Silent Force 620W. Link do testu:
>
> http://twojepc.pl/artykuly.php?id=zasilacze_silent_force
>
> Czy za te pieniądze znajdzie się coś równie ciekawego?

Popatrzyłem na wiązkę kabli - wydała mi się dziwnie znajoma. Porównałem
bebechy - i chyba jestem pewien - to ten sam zasilacz Sirteca co Chieftec
CFT-620A-12S.

Posiadam od roku takiego Chiefa tyle że w wersji bez wskaźnika LED poboru
mocy.

Używałem go w zestawie najpierw Celeron 2400 na płycie Gigabyte, po
mechanicznym uszkodzeniu płyty pół roku temu podłączyłem doń płytę Asrock z
Pentium 3200. W jednym i drugim zestawie dźwięk i LAN był "z płyty", poza
tym jeden napęd optyczny, floppy i "przebój sezonu 2004" - Gainward Ultra
2100/Golden Sample na 6800 pobierający wg instrukcji 160W.

Myślę że można go kupić, choć wolałbym jednak z nalepką Chiefteca niż
Pentagrama ;-)