Re: boot <- flash USB

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 11:21:07 MET DST

Dnia 2007-08-15 04:15, Użytkownik Seryozha napisał:
> Chciałbym zrobić bezszmerowy komputer, tj. bez elementów ruchomych,
> wentylatorów itp.
> i tak chcę zacząć od nagrania na pamięć flash jakiejś dobrze skrojonej
> dystrybucji linuksa.
> Jak od strony sprzętowej zmusić płytę główną która nie ma w BIOSie stosownej
> opcji butowania, ażeby system właśnie butował się z takiego flasza?

Twardy dysk (raczej jego odpowiednik) na pamięci flash.
Troszkę to drogie ale bez problemu wpinasz w gniazdo
kontrolera.
Ewentualnie wersja dla biedaków czyli przelotki (szukaj na allegro)
umożliwiające podpięcie pamięci CF zamiast HD.
http://www.allegro.pl/item223168056_adapter_compactflash_ide_40_gwarancja_fv%5D.html

Pozdrawiam