Re: Zestaw do oceny :)

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 03:03:17 MET DST

> 1. Plyta glowna: Asus P5KC / MSI P35 Neo Combo - nie wiem ktora lepsza a
> opinie sa ok o obydwoch
jeszcze Gigabyte, ale asus jest OK

> 2. Procek - Intel Core2 Duo E6850 3,00GHz / Intel Core2 Duo E6750 2,66GHz -
> nie wiem czy warto doplacac
nie warto

> 3. Pamieci - Geil 2GB DDR2 800 Dual Chanel Kit Ultra 4 x 2
geil ma u mnie kreche, polecam kingstony,patrioty,ocz,
jeśli to ma być windows 32-bitowy to nie obsłuży całych 4 GB, warto o
tym pamiętać,

> 4. Grafa - EVGA / Asus / Galaxy / Gigabyte / MSI 8800 GTS - nie wiem
> niestety ktora jest najcichsza :(
asus napewno nie jest cichy, chyba wybrałbym evga

> 5. Dysk - Seagate 320 GB Barracuda ES SATA II 16 Mb cache
styknie, jak zabraknie to się dorzuci jeszcze coś :P

> 6. Zasilacz markowy cichy 450W jeszcze nie wybralem ale do 350 zl jest duzy
> wybor
tylko nie cooler master :]

> 7. Nagrywarka Pioneer DVD+/-RW DVR-212
polecam LG

> 8. Buda jakas markowa do
  400 zl - klient ma sobie sam cos fajnego znalesc,
> polecilem mu Cooler Master.
cooler master robi badziewie,
ja wyglądem się nie kieruje bo prędzej czy później wszystko się ukurzy i
nie będzie różnicy, to co ważne to buda ma być CIĘŻKA i mieć solidne
stopki żeby nie wpadała w wibracje, reszta to detale.
nic konkretnego nie polece, ale jest w czym wybierać