Re: FDD i pendrive

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 01:46:49 MET DST

"Artur M. Piwko" slrnfc3a0s.6cl.pipene-news@beast.tu.kielce.pl

> Te dwa to już HID.

Ano HID -- i co z tego, że HID?

> I na niektórych chodzą na innych nie. Na płycie
> Asusa (dla P4) w pracy Microsoft N.E. Keyboard 4000 nie chodzi przy
> starcie. Dopiero grubo po GRUBie... :>

Ponoć zasadniczo -- chodzą, a jak jest -- nie wiem.
Komu nie chodzi -- ręka do góry. ;)

> Jak wyżej... :)

To może warto iść w tym kierunku, aby zawsze chodziła?
Wygodniejsze to od FDD. BTW -- stale widzę FDD w nowiuteńkich PeCetach.
Sam mam w mieszkaniu aż trzy sztuki -- z żadnej oczywiście nie korzystam. :)
(jedną kupiłem przed ponad ośmiu laty, drugą jeszcze wcześniej, a trzecią
kupiłem niedawno razem z komputerem z tamtych lat)

> Między innymi z. Protokół w każdym bądź razie otwarty...

Między innymi chyba niekoniecznie, ale może podasz kilka szczegółów
z tym związanych?

Durnowate 3.5 cala pamiętam doskonale, bo była wówczas
wojna formatowa, a FDD stanowiła poważny nośnik informacji.
No i oczywiście M$ wygrał tę wojnę -- pod postacią standardu IBM PC.

USB też było żwawą odpowiedzią na ogniste druty. :)

Podobnie szczęścia M$ szukał w dominacji swoich formatów miękkich -- typu
kompresja audio na przykład. Na szczęście tej wojny nie wygrał chyba nigdzie.
Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby zapanowały formaty muzyczne czy graficzne
rodem z Redmond... Wystarczy już Windows, IBM PC i tego, co zwojowała firma SONY...

-=-

Tak na uboczu... ;) Mam wybrakowane radio...
Chcę wrzucić do KF kilka piosenek i nie potrafię. ;)

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'