Re: Zasilacz bez PFC

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 19:46:50 MET DST

tu-i-tam zapodal(-a):
> Uzytkownik "Grzegorz Nowak" <just@ask.me> napisal w wiadomosci news:f9rmg2$13n$1@news.onet.pl...
> Na grupie o elektronice spotkalem sie ze stwierdzeniem, ze PFC wrecz pogarsza parametry
> zasilacza.

... i dodatkowo robi jaja z upsami. Wystarczy spróbowac UPSa Ever Duo Pro
(Eco CDS juz sobie radzi). Niektóre APC tez dostaja jobla... UPS musi
dawac prawdziwa sinusoide.
Co do PFC - tez juz spotkalem sie z opiniami, ze pogarsza (podpytam kolegów
po elektronice).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,