Re: Asus P5K czy P5B?

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.spamowinie_at_n0spam-o2.invalid>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 17:26:49 MET DST

GK pisze:
> Witam,
> Jak w temacie. Czy lepiej kupić nową płytę P5K na chipsecie P35 czy
> sprawdzoną P5B? Byłem zdecydowany na P5B Plus, ale teraz się zastanawiam.
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

Z najnowszymi biosami (jednak), problemy z OC. Losowe przestawianie się
PCI-E z 16x na 1x przy innej niż nominalna częstotliwości FSB.

Jeżeli chcesz stabilnego sprzętu, spoko. Pod warunkiem nie napalania się
na jakikolwiek OCing. Kiedyś te płyty były genialne do tego, teraz
niestety już nie tak prosto...

Pozdro,
Tomek