Re: Nvidia 7300GT vs Radek9100

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 15:50:52 MET DST

Użytkownik "Woj" <womazur@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:46c1aa10$0$25121$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "Botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości

> Ba! Wersja super mini to zostanie przy tej samej płycie i procesorze
> (Athlon 1600+ bez możliwości dołożenia czegoś lepszego bo płyta obsługuje
> max. Palomino - czyli Athlona 0,18). Wersja maxi to Atholn X2 3800 (albo
> coś kole tego) lub Intel Dual Core 2140. Tyle że to już wyjdzie (bo i
> pamięci trzeba by zmienić na DDR2) prawie 1000 zł (no - troszkę mniej
> może). :-(
> Dzięki za porady. Ma ktos jakieś jeszcze sugestie? :-)
>
> Pzdr.
Tak mam, przy zmianie pamięci z DDR na DDR2 nic nie dopłacisz bo DDR2 są
tańsze. Z tym, że przy wymaganiach jakie podałes na początku w zasadzie nie
widzę sensu modernizacji właśnie prócz karty graficznej. Przy tych
zastosowaniach na X2 dosłownie szkoda kasy. Jesli ma być tanio to poskładać
na sempronie. Teraz Sempron 3000+ kosztuje w granicach 120zł do tego płyta
główna i za 300zł można mieć płytę z prockiem. Dysk może zostać stary.
Pamięci się wymieni na DDR2 bez dopłaty... Z grafiką GF7300GT wyjdzie około
600zł i zapewniam, że do tych zastosowań wystarczy to w zupełności. Sam na
codzień uzywam Semprona 3000+ na AM2 + GF7300GT właśnie Galaxy i jestem
zadowolony. Nie konwertuje filmów, nie obrabiam grafiki. Komputer służy do
tego do czego byś go używał i jest w 110% wystarczający.