Re: HP Pavilion dv6426us - Warto ?

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 14:28:00 MET DST

Użytkownik "Aga" <skasuj-to@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f9s27l$nbe$1@inews.gazeta.pl...

> Dzięki za odpowiedź :) Ale czy np. nie będę miała problemów z
> zainstalowaniem
> XP'ka (sp2 prof. box) bo Vista mnie jakoś nie przekonuje i będzie po
> angielsku
> (no może w przyszłości sie skuszę;) czy sterowniki i inne bajery do tego
> laptopa będę mogła pobrać i zainstalować bez problemu ? A może ktoś z
> kolegów/koleżanek ma ten model HP i opowie o nim co nieco :)
> --
> Aga

Skoro Windows angielski to wnioskuję ze kupiony za granicą. Policz zatem
dobrze czy opłaca Ci się dopłacać do windowsa polskiego kilka stówek. Chyba,
że chcesz nielegalnie mieć i to Ci odpowiada. XP z SP2 powienien się
zainstalowac bez problemu, z innym może być problem z sterownikami do dysku
ale można to przejść. Co do laptopa to niektórzy narzekali w nich na średnie
matryce i piszczenie portów USB