Re: Intel czy AMD - zmiana bebechów

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 10:39:57 MET DST

Beer pisze:

> (
> A tak nawiasem mówiąc - pokusi się ktoś o KONKRETY? Tzn. zaproponowanie
> KONKRETNEGO modelu:
> - płyty głównej z i bez grafiki (płyta to dla mnie będzie najwiekszy
> problem z samodzielnym wyborem); raczej pod AMD,

Jak chcesz ze zintegrowaną grafiką to przyjrzyj się tej:
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-ma69g-s3h_10.html

Nieźle wyposażona, mały pobór energii, niedroga.

> - procesora (raczej AMD)
Zobacz ten - co prawda są wydajniejsze, ale ten przy okazji ma mały
pobór prądu.
http://proline.pl/shop.php?prodid=AMD+X2+BE+2350+AM2+B

> - grafiki - jeśli propozycja nie będzie zawierała grafiki na płycie.

Co do grafiki niech wypowiedzą się inni :)

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is