Re: Przejsciowka - ATA->SATA - nie dziala!

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 06:52:38 MET DST

> Moze przereklamowana, ale i bardzo dobra.

Fakt.
System flashowania biosu jest obecnie na ASUSach swietny.
Automatyczne znajdowanie aktualnego (!) i flashowanie biosu z poziomu
Windowsa (!) tez ponoc dziala wysmienicie (osobiscie mialbym leki, ale skoro
sami serwuja taka opcje... - zreszta czytalem opinie kilku zadowolonych z
tego userow :).
Mechanizm automatycznego ladowania kompletu sterownikow dla wszystkich
wymaganych urzadzen (ten akurat mnie zawiodl - moze nie patent, bo sprawdza
sie wysmienicie, tylko sam sterownik, ktory nie byl najnowszy na CD) bez
wiedzy i zaprzatania uwagi uzytkownika - tez fajny.

---
To dla mnie nie jest wytlumaczeniem. Po pierwsze u mnie nie bylo zadnej
extremy. Po drugie plyty ASUS nie naleza do najtanszych. Po trzecie - jezeli
extremalnie, to na czym, jak nie na ASUSie. Wiadomo, ze pojawiaja sie
ciekawe marki probujace wbic sie w czolowke produkujac wysmienite sprzety,
co nie znaczy, ze jezeli wypuszcza cos porownywalnego z ASUSEem za zmiejsze
pieniadze, to ASUS jest gorszy - bo drozszy ;). Jezeli wezmiesz pod uwage
dlugosci gwarancji ASUS a reszta swiata. Jezeli wezmiesz pod uwage, ze w
zdecydowanej wiekszosci padniete mobo czy  grafiki ASUSa wymienia sie na
nowe a nie klei do kupy, to okaze sie, ze ASUS ciagle jeszcze ma sie dobrze
:)
---
> a moze rzeczywiscie w ogole nie jest sprzetowy.
O! W moim przypadku byl to problem user'owy!
Nie zmienia to faktu, ze przejsciowek ATA-SATA nie potrafilem zmusic do
pracy. Z drugiej jednak strony, gdy juz rozwiazalem swoj problem, ktrory
mialy wyleczyc przejsciowki (a rozwiazalem go bez nich) odpuscilem walke.
pozdrawiam
JeRRy