Re: Ocena zestawu

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 04:06:22 MET DST

On 13 Sie, 21:31, "HomerWells" <rogstein.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Witam
> Mam zestaw do oceny. Komp będzie wykorzystywany w biurze czyli word, jakieś
> programy księgowe, internet i najwżniejsze - pasjanse:). Kasy nie było za
> dużo więc zdecydowałem się na coś takiego:
> -PROC. PENTIUM 4 3.2GHz LGA775 (541) 1MB/800 EM64T
> -PŁ.GŁ. GIGABYTE GA-945GM-S2 lntel 945G Socket 775
> (PCX/DZW/VGA/GLAN/SATA/DDR2) mATX
> -NAPĘD DVD-REC LG GSA-H62N SATA BARE OEM
> -PAMIĘĆ KINGSTON 1GB DUAL (512*2) KVR667D2N5K2 1GB
> -HDD SEAGATE 80GB ST380815AS T-LITE SATA II
> -FDD 1,44 MB
> -OBUDOWA ATX 350 SUPER CASE
> [...]

Nie potrafie tak na rzut oka ocenic intele,ale jakos niemrawo wyglada
ta konfiguracja. Jesli oszczednie podchodzisz do sprawy warto zlozyc
cos z AMD, bardziej sie oplaca.
A generalnie ten syf mnie wzruszyl. Kazdy sklada jak umie, a koledzy
widocznie zlozyli sobie po syfie i tak mysla. A HP? HP ma dobra marke,
ale dlaczego mam za komputer do gier placic 20% wiecej dlatego, ze HP
robi dobre stacje robocze?