problem z rejestrem

Autor: michalwert <michalwert_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 22:55:46 MET DST

Co kilka dni nie uruchamia mi sie system z powodu bledow w rejestrze, albo
nie moze przywrocic mojego profilu (w2000). Musze go wtedy instalowac na
nowo (przywracam norton ghostem, ale obraz jest raczej w porzadku). Nie
jestem pewien ale problemy prawdopodobnie zaczely sie po dolaczeniu nowego
dysku na sata, na nim teraz jest system. Czego to moze byc przyczyna? Czy to
normalne ze podczas wylaczania systemu, zdarza mi sie ze uslysze odglos
wylaczania kompa (ten koncowy) a ekran jeszcze przez chwile swieci ('trwa
zamykanie systemu...') czy to jest czegos wina i moze to byc przyczyna?