Re: Toshiba - wsparcie techniczne, hotline, itp

Autor: Piotr M <dopiotrkaZIUUP_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 20:40:33 MET DST
Message-ID: <f9q8ja$qou$1@achot.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Markus Sprungk pisze:

> Faktura zakupowa Twoim przyjacielem (w przypadku Windows OEM), w przypadku
> sprzętu lista serwisów w Polsce jest na stronie Toshiby

Hmm, to niedobrze z tą Toshibą, sklep o Viście wie tyle co ja i co może
poradzić na to że niektóre programy systemowe sie wywalają, no nic, a z
listy serwisantów, firmy co mają telefon kierunkowy to umywają ręce (bo
oni tylko naprawiają) albo kontakt mailowy a reszta to 0801. I niestety
przez komórkę i voip nie dodzwonię się, także fatalnie z tą Toshibą.
Miałem wcześniej HPka to jest normalna pomoc techniczna i już a nie
przez jakiś serwisantów.

Ogólnie sprzęt dobry ale serwis (w sensie obsługi po sprzedażowej też)
świadczy o firmie.

-- 
pozdrawiam, Piotr M
Received on Mon Aug 13 20:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Aug 2007 - 20:51:09 MET DST