Markus Sprungk pisze:
> Faktura zakupowa Twoim przyjacielem (w przypadku Windows OEM), w przypadku
> sprzętu lista serwisów w Polsce jest na stronie Toshiby
Hmm, to niedobrze z tą Toshibą, sklep o Viście wie tyle co ja i co może
poradzić na to że niektóre programy systemowe sie wywalają, no nic, a z
listy serwisantów, firmy co mają telefon kierunkowy to umywają ręce (bo
oni tylko naprawiają) albo kontakt mailowy a reszta to 0801. I niestety
przez komórkę i voip nie dodzwonię się, także fatalnie z tą Toshibą.
Miałem wcześniej HPka to jest normalna pomoc techniczna i już a nie
przez jakiś serwisantów.
Ogólnie sprzęt dobry ale serwis (w sensie obsługi po sprzedażowej też)
świadczy o firmie.
-- pozdrawiam, Piotr MReceived on Mon Aug 13 20:45:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Aug 2007 - 20:51:09 MET DST