Re: Galaxy GeForce 8600 GT czy Innovision I-Chill GeForce 8600 GT?

Autor: Pawel Lenart <pawel.lenart_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 18:59:55 MET DST

On 13 Sie, 16:16, "SebOLO" <seb...@hcwd.pl> wrote:

> Na żadnej z tych kart nie zagrasz w grę w DX10 - no chyba ze przy fps'ie
> poniżej 10.
> Ogólnie słyszałem duzo dobrego o karcie Sonic marki Palit.
>
> Poza tym skonfiguruj sobie czytnik...
>
> --
> Seb

poza tym nawet nie uzylem ani pol polskiego znaku, wiec radze sobie
skonfigurowac swojego Outlooka, a ja nie moge skonfigurowac strony
Google Groups :P

Ok, powiedzmy, ze pominiemy aspekt DX10. Poza tym "slyszalem" tez mi
niewiele mowi, ja tez wiele rzeczy "slyszalem", a jak wiadomo - ile
ludzi, tyle opinii... Spodziewalem sie jakichs konkretow raczej.

pozdrawiam
PL