Re: Mysz radiowa ze stacja dokujaca

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 17:44:57 MET DST

Norbert wrote:

> A jakiego typu i ile akku tam wchodzi? AAA?
> Juz prawie mnie do niej przekonales ;-)

Raczej AAA/R03 o pojemności 2500 mAh nie uświadczysz, chyba że te słynne
"noname'y" na Allegro ;-) LX5 mieści 2x AA/R06 (zwykły "paluch"), jeśli
zależy Ci na maksymalnym czasie pracy to najlepsze rozwiązanie. R03
("mały paluszek") mają sens tylko w małych, notebook'owych "gryzoniach"
gdzie waga/rozmiar są priorytetami. Co ciekawe - wspomniany Logitech
pracuje też poprawnie nawet na _jednej_ baterii (jedna komora AA pusta),
tyle że ze względu na wyważenie jest wtedy mało wygodny.

BTW, jeśli tak jak ja masz duże "łapska" i lubisz pełnowymiarowe myszy w
których "jest za co chwycić" - nie będzies zawiedziony w przypadku LX5
;-) Polecam tylko zwrócić uwagę na wersję odbiornika w zestawie, np.
często można jeszcze spotkać stare, mało estetyczne odbiorniki na kablu.
Nowsze modele mają za to praktyczny zgrabny USB dongle (z dodatkowym
przedłużaczem kablowym na wypadek kiepsko ulokowanego portu USB -
radiówki to nie BT, łatwiej tracą zasięg).

> pozdrawiam,
> Norbert

Pozdr.