Re: Riva TNT2

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 16:10:43 MET DST

Jakub Jezierski wrote:
> Mam taki przedpotopowy sprzęt (płyta DFI CW35-D, chipset i810) i chciałem
> dołożyć mu trochę lepszą kartę graficzną niż zintegrowana. Wygrzebałem
> Rivę TNT2 M64 na PCI, niestety Windows w ogóle jej nie zauważa.
> Sprawdziłem kartę - jest sprawna, sloty PCI też.
> Czy da się jakoś zmusić ją do pracy, czy w ogóle nie ma na to szans?
> Trochę szkoda mi kasy, by kupić kilka innych kart i wszystkie po kolei
> sprawdzać.

W niektórych biosach jest coś takiego jak "Primary Init Display" bodajże
się zwie to tak...
I tam możesz wybrać skąd ma najpierw zainicjować ektran czy z ISA/PCI czy z
AGP może u ciebie jest też coś takiego...
Zaraz zrobie reseta bo mam płyte na i815 (D1219) i zobacze jak to u mnie
wygląda bo chyba obiło mi się coś takiego o oczy.
(Też mam zintegrowaną ale mam w AGP r9100 i z niej działam).

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl