Galaxy GeForce 8600 GT czy Innovision I-Chill GeForce 8600 GT?

Autor: Pawel Lenart <pawel.lenart_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 13:28:37 MET DST

Witam.

Jestem aktualnie na etapie wymiany sprzetu i mam do wyboru te dwie
karty graficzne. W zasadzie nie wiem, ktora mam wybrac - komputer ma
byc do zastosowan "ogolnych" i starczyc na jakis czas, bez jakichs
megawodotryskow, docelowo tez chcialem emulowac PS2.

Reszta konfiguracji wyglada tak:

PROCESOR: AMD A64 X2 4000+ AM2 BOX
PŁYTA GŁÓWNA: ASROCK ALIVENF5-eSATA
PAMIĘĆ: DDR-2 1GB / 667MHz KINGSTON
ZASILACZ: CHIEFTEC CFT-500A-12S DUALXENON
DYSK TWARDY: SAMSUNG 250GB 8MB SATAII
MONITOR: IIYAMA E1900WS-S3

To tyle, jesli chodzi o kluczowe komponenty. Prosze o jakies wskazowki
na temat tych kart, o ile wiem obie wspieraja DX10, ale przyznam, ze
jestem lajkonikiem na polu hardware'u. Jezeli mialbym zwrocic uwage na
jakies inne komponenty, to bede wdzieczny za podpowiedzi.

pozdrawiam
PL