ds1820 termometr

Autor: Maciej Jurkiewicz <Maciej_at_kaczek.pwserver.dabrowa.pl.pwserver.dabrowa.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 12:43:00 MET DST

Yo. Zrobiłem sobie termometr zgodnei ze schematem ze strony:
http://www.elektroda.net/dla_kompa/ds1820/ rys. 2.
Podłączone mam dwa termometry - wykresy mam rrdtoolem jak tu:
http://83.15.98.210/mrtg/temperatura1.png
i generalnie wszystko ok tylko denerwuja mnie te takie piki
co idą w dół na wykresach.
Za cholere nie moge sie ich pozbyć. Czy ktoś miał podobny problem?
Czy można to poprawić?

Wyniki sczytuje z czujników co minutę programem digitemp_DS9097 v3.5.0
Wszelkie wartości typu 85.0 lub CRC Failed cos tam są wyłapywane
przez skrypt i ignorowane więc to nie to.

pozdr. mj